vervolg 12 december - Reisverslag uit Strahan, Australië van Lida & Sietze - WaarBenJij.nu vervolg 12 december - Reisverslag uit Strahan, Australië van Lida & Sietze - WaarBenJij.nu

vervolg 12 december

Blijf op de hoogte en volg Lida & Sietze

12 December 2013 | Australië, Strahan

We gaan vandaag naar Strahan, dat aan de westkust ligt. We moeten daarvoor door een leeg gebied, dat wel Tasmaanse Wildernis wordt genoemd. Een deel is Wereld Erfgoed, omdat er nog maar weinig onaangetaste wildernissen over zijn. Ondanks het slechte weer, is het een mooie rit. We komen onderweg fietsers tegen met volle bepakking, stoer hoor in dit deel van de wereld en in dit wéér.Halverwege de middag komen we in Strahan aan, een leuke plaats met een vissershaven. Je kunt hier dagcruises maken op zee of over de rivier, het binnenland in. Ongelooflijk veel Chinezen ook hier in deze uithoek. We gaan kamperen op Strahan Holiday Park. Omdat het inmiddels droog is, gaan we de bus opruimen en schoonmaken. Ik doe gelijk een was in de wasmachine en droger. Alles is weer spic en span. Daarna halen we een pizza, die zo groot is dat we 'm delen.

• 12 December 2013 - 13:32

Els:

Eetsmakelijk!

• 12 December 2013 - 18:10

Els:

ook dit is een mooie camper, hier mistig weer, nog 12 dagen dan is het kerst. Zien jullie daar in Tasmanie al wat van?

liefs ons

• 12 December 2013 - 20:43

Daan Matthijsse:

Stoer land , stoer weer en stoere dieren. Maar wat doen al die Chinezen daar ? Trekken die daar ook rond ?. Mogen wij trouwens al weer Chinees eten . Het is ( ook ) hier prutweer. Veel mist en maar af en toe de zon. Nog veel camperplezier met hopelijk mooi weer.

• 16 December 2013 - 17:50

Ellen Aurik:

die fietsers, waren toevallig Fransen? want wij hebben net een dvd bekeken met een Frans stel die op de fiets een werelreis hebben gemaakt van 22.000 km.